חוגי בית-הבילוי של המאה ה-21

הכותרת אומנם צועקת אבל האמת שזו המציאות, בייחוד בעשור האחרון בו אנשים מעדיפים לעיתים קרובות שלא לבלות במקומות המוניים, אלא מפתחים לעצמם חיי חברה מקומיים הכוללים את חבריהם הטובים, חוג מכרים רחב יותר והכרות של אנשים כמוך, בעלי עניין משותף בנושאים רבים.

חוגי בית הנה המילה הרחבה יותר שכן ישנם חוגי בית רבים ומגוונים, הן בנושאים והן בהפעלות השונות. גם כאן חתך הגילאים רחב מאד ולמעשה מכיל את רוב האוכלוסייה. החל מגילאי ה-25 וכלה בגיל השלישי. כולם רוצים לחבור לאנשים בעלי תחומי עניין דומים ולשם כך מייצרים ערבי חברה ייעודים בהם מזמינים מרצה אורח. במרכז תרבות ידע ופנאי אנו מעבירים חוגי בית באווירה אחרת מהרגיל, המרצה הבכיר שלנו הנו ד"ר איתי פלאות, ביולוג במקצועו אשר החליט לזנוח את מקצוע הרפואה ולהתמסר לאהבה הגדולה שלו, חוגי בית וסיורים מודרכים מוזיקליים ברחבי ישראל.

מאז ועד היום העביר ד"ר פלאות מאות חוגי בית בתחומים מגוונים ומעשירי ידע, החוויה האיכותית והטעם הטוב נשמרים לאורך זמן ויש קהל קבוע המזמין את ד"ר פלאות להרצאות קבועות וחוגי בית קבועים.

חברותא בגיל המבוגר

אין כל צורך להסתיר את העובדה כי במהלך חיינו למדנו מה אנו אוהבים ומה פחות, מי אלו חברינו ומה התחומים המעניינים אותנו בחיים. גם חיי החברה זקוקים לריענון שכן בשנים האחרונות המעטתם לבלות עם חברים ויותר עם משפחה, ילדים, נכדים וכו'. איך בכך כל פסול אך אתם זקוקים לאווירה חדשה ולאנשים חדשים. זה גם השלב בחיים שאתם לא מחפשים "בילוי רועש" אלא בילוי איכותי אשר יעניק לכם גם ידע ויעלה חיוך על פניכם. זו כל הכוונה באירוח חוגי בית, להכיר אנשים חדשים, להיחשף למרקם רחב יותר של החיים ולייצר עניין.

ההרצאות שלנו מרתקות ומכילות תוכן איכותי ומצחיק, ניקוי ראש טוטלי מחיי היום יום ובריחה לכמה שעות מחיי השגרה. מיותר לציין בפניכם את חשיבות הצחוק להארכת תוחלת החיים ושמירה על בריאות.

ההרצאות של מרכז ידע ותרבות מכילות תוכן מגוון הכולל:

מיניות האדם

תעתועי ראייה

השתלטות האדם על העולם

זנב הטווס ויהלומי האישה-מה נשים רוצות בחיים?

זה הטבע שלנו-מדוע אנו מתנהגים לעיתים בצורה לא מובנת.

האינסטינקט האנושי

הרצאות מזומרות

סיורים מודרכים בטבע בליווי שירה

גיבורי תרבות במוזיקה העברית

מדארווין ועד ימינו-האבולוציה של האנושות, לא רק הצד היפה שבה.

אבולוציה של מין ואהבה

רוצים לדעת יותר?

אתם מוזמנים ליצור קשר ונשמח להפגש ללא כל התחייבות

 

כתיבת תגובה