זמר עברי-שירה בציבור

ערב עברי או שירה בציבור הנו הטרנד האחרון בשורת טרנדים איכותיים הנפוצים בישראל בשנים האחרונות.

החל מצעירים וכלה במבוגרים, רוב העם אוהב לשיר שירה עברית בסגנונות מגוונים ורבים, החל מהזמר העברי הישן, של ארץ ישראל של פעם וכלה בשירים מזרחיים עכשווית.

למעשה אין מדובר בטרנד שכן בעשור האחרון העברנו במסגרת מרכז ידע תרבות ופנאי מאות ערבי שירה שוקקים ותוססים הכוללים שירה בציבור, השתתפות הקהל בשירה ויצירת אווירה נעימה ואיכותית.

יתרה מכך, ישנם חוגי בית קבועים אליהם אנו מוזמנים מדי שבוע/חודש ומעבירים תוכנית מוזיקלית אשר נבנתה במיוחד עבור הקהל הספציפי. הן מבחינת השירים והן מבחינת התכנים אותם נעביר במפגש/חוג בית.

ערבים אלו יכולים להמשך מספר שעות בשל החוויה הטובה והנעימה בה שרויים המשתתפים, אנו לא מגבילים בשעות אך חשוב לתחום את המפגש בזמנים לטובת המשתתפים, זאת על מנת שלא להתיש אותם ולהשאיר טעם של עוד ועוד. מה גם שמעבר לשעה 23:00 בלילה ישנו איסור על רעש או השמעת מוזיקה ולכן רצוי להימנע מבעיות עם השכנים ולשמור על המפגש בשעות רלוונטיות, בהם גם הקהל עדיין ערני.

ערבי השירה בציבור שלנו מאורגנים בבית הלקוח, אנו מביאים עמנו את הציוד הכולל מערכת הגברה, כלי נגינה, מקרן ומצגת מקצועית. את הערב ננעים בפרטים פיקנטיים אודות הזמרים, דברים שככל הנראה לא ידעתם ונטבל במגוון תבלינים מעוררי חושים בדמות שירה ושמחה.

אנו נגיע לכל מקום ברחבי ישראל, נכין ונספק את הציוד הנדרש, נלמד במהירות רבה את הקהל אשר הגיע לערב שירה וננווט בין השירים האהובים על האנשים, בעצם כמו שתקליטן (DJ) עושה בעת שהוא עולה לתקלט במועדון בו הוא אינו מכיר את הקהל העומד מולו אך חייב להנעים את זמנו.

הניסון הרב שצברנו במהלך שנים רבות עומד לשירותכם, נשמח לסייע ולהמליץ על תוכנית כזו או אחרת, הכל בהתאם לדרישת הקהל ומנהל חוג הבית.

ישנם עוד דברים רבים שנרצה לספר לכם, הכל בשיחה אישית וברור הצרכים הנדרשים.

רוצים לדעת יותר?

אתם מוזמנים ליצור קשר ונשמח להפגש ללא כל התחייבות

 

כתיבת תגובה